۱۹ پاسخ

منم چنتا بود گرفتمشون .بعد تخماشم با دست همه رو گرفتم ولی باز یسری معلوم نبودن جا موندن امروزم شامپو زدم ببینم چی میشه

گریه نداره عزیزم موهاش و زیر نور نگاه کن اگه داشت جدا کن از سرش هم شپش و هم تخماش و بعدم یک شامپو از داروخونه بگیر بزن چند بار
من دو سال پیش دخترم از یکی از بچه های فامیل گرفته بود چون من زیاد پوهاش و شونه میکنم متوجه شدم زود بعدم همینکارایی که گفتم و کردم و رفع شد

انجام میدم پناه بر خدا

اگر پسره کچلش کن ببر دکتر پوست دارو بده

بخدا قسم دارم سکته میکنم

سلام من واسه دخترم قبلا تومهدکودک گرفت فقط شونه شپش ویه پودر گرفتم زدم توسرش خوب جواب گرفت خداروشکر دیگه بعدازاون نگرفت تمام رختخابای دخترم لباساشم شستم یکی دوروزهم توافتاب گزاشتم که چیزی توش نباشه خیلی شپش سمچه

شامپو مخصوص بگیر
اسپری سطوح بگیر
همه چیزایی ک سرشو گذاشته بشور و اتو کن بعدم هرروز اسپری سطوح شپش و بزن
دائم موهاشو چک کنو از موهاش بردار

اگه پسر بچه است و موهاش کمه راحته جدا کردنشون شونه مخضوص بگیر شونه کن اگر خود شپش باشه با شونه میریزه. اگرم تخم باشه با شونه فلزی بعضیاشون میان بیرون باید هروز هر ساعت نگاه کنی تخم هارو با دست بکشی بیرون
لباس هاشو ملافه هارو بشور با اب داغ
هر روز موهاشو نگا کن بکش پاک میشن جای نگرانی هم نداره

تخم شپش هستن

عزیزم شانه مخصوص شپش بگیرموهاش وچرب کن وشانه بزن هی تکرارکن شانه زدن واوسه روزمیره

دارم دیونه میشم خدایا

اونا بهتر میدونن خب اموزش دیده ان

خب ببینم چ راهنمایی میکنن

بهداشت چرا؟؟؟

حالم اصلا خوب نیست والا نمیدونم کلی گریه کردم

نگران نباش والله موهاشو روزی دوبار با تاید بشور بعد روزی دوسه بار سرکه اسپری کن رو موهاش سه روزه تمومه

میخام اول ببرمش مرکز بهداشت ببینم چی میگن

سلام برو داروخانه بگوی بهت شامپو برا شپش بده

باید چکار کنم فک میکنم موهاش داره

سوال های مرتبط

مامان آیسا💞آریا مامان آیسا💞آریا ۴ سالگی