منم زاییدم🥲🥰🥰

۱۰ پاسخ

میشه بگین ماما کی بود برا شما

کوشش پس ببینیمش🥹

مبارکهههه

چشم دلت روشن

مبارک باشه عزیزم برای منم دعاکن بسلامتی زایمان کنم دکترت کی بود عزیزم منم ۱۷شهریورمیخام برم

دقیقا منم می‌خوام اونجا زایمان کنم واسه همین یکم میترسم ماما یا دکترم داشتین اونجا و اینکه بخیه هاتونو دانشجو ها زدن یا نه

قدمش نیک

مبارکه قدمش خوش برکت

میشه بگین کدوم بیمارستان

مبارکه برایه ماهم دعا کنید

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🐇 مامان وروجک 🐇 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان عشقهای زندگیم مامان عشقهای زندگیم ۴ ماهگی