خانما ۵روزه زایمان کردم جای بخیه هام خیلی درد می‌کنه چیکار کنم

۳ پاسخ

اگر استراحت کردی بهتر نشد حتما زنگ بزن دکترت بپرس بنظرم البته ک ۵ روز طبیعیه شیاف بزار روزی دوتا

سعی کن رو بخیه ها نشینی دراز بکش شیرش بده. توالت فرنگی استفاده کن بعدش باسشوار با باد ملایم خشک کن.

طبیعی بودی یا سزارین عزیزم؟

سوال های مرتبط