۳ پاسخ

اصلا اینها رانمیخواد هر روز یک بار بشور باشامپو بچه بعد باسشوار خشک کن چیزی دیگه نزن واسه خوب شدنش کمپوت آناناس بخور واسه زخم خوب زود خوب میشه البته با چرک خشک کن که دکتر داده داروهات

فقط بهداشت رو رعایت کن و روزی حداقل سه بار بشور

کلا زایمان طبیعی بخیه هاش زمان میبرن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آرتین مامان آرسام و آرتین ۱۲ ماهگی