ب منکه دکتر گف فقط با اب بشور و خودتو خوب خشک کن.. همین
آناناس بخور
یک لیتر سرم شست و شو با ده سی سی بتادین قاطی کن بخیتو شست و شو بده،باد خنک سشوار خیلی جواب،حتی روز اول زایمان میتونی کمپرس سرد بزاری روزای بعد با باد سشوار خشکش کن،فقط سعی کن گرما بهش نخوره چون عضله رو شل میکنه باعث میشه دیر بهم جوش بخوره
کاری نمیخواد بکنی من از روز اول خودم قشنگ میشستم یکی از آشنا هامون تو بیمارستان ماما هست گفت موقع دسشویی رفتن خودت بشور اصلا نترس زود به زود حموم کن اب زود خوب میکنه زخم امروز ۷روزه زایمان کردم بخیم افتاده
بسلامتی عزیزم
راحت زایمان کردی سخت نبود دردت گرفت رفتی منم دو هفته دیگه زایمانمه خیلی میترسم😢
اسپری نیواشا بزن
و با اب شستشو و پتادین بشور
مگه قرار نبود سز شی..
..وروجک پرید بیرون😍❤
مبارک باشه
قرص آناهیل بخور
آناناس هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.