پسرم بدجور سرفه گرفته تا صبح نخوابید😭

۳ پاسخ

برای سرفه فقط وفقط شربت پلارژین

عسل با اب ولرم هم خوبه ،من آویشن قاطی چای کردم دادم کلا تو چایی آویشن هم دم کردم با هم

به بجوشون بهش بده ،به دونه هم خوبه چن تا دونه به بنداز تو لیوان اب جوش بریز یکم یه مایه پس میده خوب هم بزن از هسته جداشه بهش بده

سوال های مرتبط