۵ پاسخ

بنظرمن اگه رفتی دکتر دکتر گفته امیدی نیس زودتراقدام کن واسه سقط دیگه الان همین ۸ هفته دیگه خوبه . زیاد بمونه خدای نکرده خونتو عفونی میکنه . بد میتونی بعد۴۰ تقدام کنی. ته تهش ۸ هفته دیگه قلب بچه ۴۰ رکزه میزنه جانم الان ۸ هفتس . برو سونو نگا کن دیدی امیدی نیس دست دست نکن بدتر ب بدن خودت صدمه میزنی

من بارداری پوچ داشتم یعنی جنین ناقصه رشدش متوقف شده وقلبش تشکیل نمیشه

من تا 13هفته موندم

تا 8 هفته صبر میکنن

یعنی بچه معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری