بنظرمن اگه رفتی دکتر دکتر گفته امیدی نیس زودتراقدام کن واسه سقط دیگه الان همین ۸ هفته دیگه خوبه . زیاد بمونه خدای نکرده خونتو عفونی میکنه . بد میتونی بعد۴۰ تقدام کنی. ته تهش ۸ هفته دیگه قلب بچه ۴۰ رکزه میزنه جانم الان ۸ هفتس . برو سونو نگا کن دیدی امیدی نیس دست دست نکن بدتر ب بدن خودت صدمه میزنی
من بارداری پوچ داشتم یعنی جنین ناقصه رشدش متوقف شده وقلبش تشکیل نمیشه
من تا 13هفته موندم
تا 8 هفته صبر میکنن
یعنی بچه معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.