شربت گرایپ میکسچر برای کودک 4ماهه چقدر باید بدم

۴ پاسخ

ممنون عزیزم چون بچم خیلی جیق میزد جوابتون دیر بهم رسید بعد تو همین گهواره سرچ کردم بعضیا گفتن یک سی سی بعیضا گفته بودن سه سی سی من یک سی سی دادم ولی هیچ تاثیری نکرد از ساعت 5 که بیدار شد فقط یک درجه شیر خورد دیگه نه شیر خودمو میخوره نه شیر خشک فقط جیق میزنه نمیدونم چش شده 😔🥺 نبات داغ بهش دادم بازم تاثیری نکرد

فکر کنم ۳ میل کافیه

تا ۶ماهگی نیم قطره چکون
قطره کولیکید هم امتحان کن خیلی جوابه

سلام خانماتومشهدبندی میشناسین ادرس بدین بچموببرم

سوال های مرتبط