بهترین کاردرمانی تو تهران کجاس

۳ پاسخ

عزیزم من نمیتونم بیام خصوصی خودت بهم پیام بده

عزیزم‌ ام ار ای پسرت انجام دادی

قشنگن،با توجه به اینکه منم از ۷ماهگی بچم رو کار درمانی میبرم،اینو میگم که باید خودت جاهای مختلف ببری تا با توجه به کارکرد و پیشرفت بچت قلق دستت بیاد،مثلا من تو یه کاردرمانی با یه مربی بچم پیشرفتی نداشت مربیش خییلی آروم کار میکرد ،بعد یه مربیه دیگه یکم خشن تر بود،بچم واقعا با کمک اون راه افتاد و پیشرفتش رو دیدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی