سلام از تجربتون از واکسن یکسال ونیمگی میگین چطور بود؟

۴ پاسخ

یک شب و روز کااامل تب کرد
دردش هم خیلی زیاده بعداز یک هفته هنوز جاش سفته بچم

سلام پسر من خیلی فضوله یه جا نمیشینه اصلا
واکسن که زدیم آمدیم خونه توپ بازی کرد بعد یکساعت خواب بیدارشد پاش درد میکرد نمیتونست راه بره تا دو روز از راه رفتن افتاده بود پاشو تکون نمی‌داد کل دراز بود همشم گریه میکرد

میگن سخته البته تجربشم داریم دو سه روز بچه اذیته دیگه اینم باید بگذره

اجی خودت که با تجربه ای ۱۸ ماهگی کلا واکسن بدیه تب سخت و درد داره اما اومد بزار راه بره حتی اگه درد داره راه بره خوب میشه تبم که باید هی استا بدی

سوال های مرتبط