خانمای ک طبیعی زایمان کردین برا درد بخیه هاتون چکار کردین ک اروم ترشد؟

۱۱ پاسخ

ولی میگما حتما عسلت باید طبیعی باشه ها نه از این کارخونه ایا

فقط شیاف دیکلوفناک ارومم میکرد
پماد آ د بزن نرم ترش میکنه سشوارم حتما بگیر

شیاف دیکلوفناک دادن به من زایمان اولم
اونو میتونی بزنی

من فقط تحمل کردم تا خوب شد هنوزم درسته درست نشدم

پماد آ د......اصلا روش نشین که جوش نمیخوره

عی وای درد داره😩🤦🏻‍♀️

من هیچ کاری نکردم
فقط دارو هایی ک داده بود مصرف میکردم.
بعد ی بالشت گرفتم وسطش خالی بود رو اون مینشستم

عزیزم فقط شیاف مسکن جوابه

من شنیدم عسل طبیعی بزنی هم یکم حالت تسکین داره و هم زودتر باعث جوش خوردن میشه

کار خاصی نمیتونی بکنی فقط باید زمان بگذره

شنیدم روغن حیوانی بزنی خوبه دردش کمتر میشه

سوال های مرتبط