ولی میگما حتما عسلت باید طبیعی باشه ها نه از این کارخونه ایا
فقط شیاف دیکلوفناک ارومم میکرد
پماد آ د بزن نرم ترش میکنه سشوارم حتما بگیر
شیاف دیکلوفناک دادن به من زایمان اولم
اونو میتونی بزنی
من فقط تحمل کردم تا خوب شد هنوزم درسته درست نشدم
پماد آ د......اصلا روش نشین که جوش نمیخوره
عی وای درد داره😩🤦🏻♀️
من هیچ کاری نکردم
فقط دارو هایی ک داده بود مصرف میکردم.
بعد ی بالشت گرفتم وسطش خالی بود رو اون مینشستم
عزیزم فقط شیاف مسکن جوابه
من شنیدم عسل طبیعی بزنی هم یکم حالت تسکین داره و هم زودتر باعث جوش خوردن میشه
کار خاصی نمیتونی بکنی فقط باید زمان بگذره
شنیدم روغن حیوانی بزنی خوبه دردش کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.