۴ پاسخ

من سزارین شدم خیلی درد دارم بعد از هفت ماه

آره من بعضی وقتا درد دارم مخصوصا بعداز رابطه

سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام بده👇🏻

.@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

نه اصلا همون موقع هم درد نمیکرد زیاد

سوال های مرتبط