من سزارین شدم خیلی درد دارم بعد از هفت ماه
آره من بعضی وقتا درد دارم مخصوصا بعداز رابطه
سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده
شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار
اگه اوکی بودی اینجا پیام بده👇🏻
.@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY
نه اصلا همون موقع هم درد نمیکرد زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.