شمام جای بخیه هاتون هنوز تیر میکشه و درد میکنه؟

۶ پاسخ

والا من هبچ مشکلی نداشتم خیلیا میگن اون قسمت بخیه هاشون بی حسه اما من کامل حس دارم همه جاش خدا خیرش بده دکترمو دمش گرم حتی ردش داره گم میشه انقد خوب بخیه زده

بعضی وقتها

آره مخصوصا وقتی زیاد کار میکنم

اره بعضی وقتها الانم که گرم خیلی میسوزه

اره شدید

بعضی موقعها

سوال های مرتبط