والا من هبچ مشکلی نداشتم خیلیا میگن اون قسمت بخیه هاشون بی حسه اما من کامل حس دارم همه جاش خدا خیرش بده دکترمو دمش گرم حتی ردش داره گم میشه انقد خوب بخیه زده
بعضی وقتها
آره مخصوصا وقتی زیاد کار میکنم
اره بعضی وقتها الانم که گرم خیلی میسوزه
اره شدید
بعضی موقعها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.