منم پسرم زردیش رو ۱۹ بود زیر دستگاش گذاشتیم طفلک بچم پوستش سوخته شد😔
دختر منم پنج روزش بود با زردی ۱۴ سه روز رفت زیر دستگاه، ما دستگاه گرفتیم توی خونه خیلی راحتتر بود به نظرم ، چون داخل بیمارستان هم بچه اذیت میشه هم مادر که بخواد یکسره با اون همه بخیه توی راه بیمارستان باشه، توی خونه حداقل دست تنها نیستی و اینکه جلوی چشمته خیالت راحته
بچه من ۲روزگی زردیش ۱۵ بود
دستگاه بیارخونه راحتره
۲ساعت زیر دستگاه نیم ساعت بیرون شیر بده اگه میتونی شیر خشک هم بده تند تند دفع میکنه زردیشون زود میره
دمای خونه ۲۴یا ۲۵بیشتر نباشه
باید خنک نگهشون داری تازردیشون بیاد پایین
گرما زردی میبره بالا
من گذاشتم پوستش سوخته😪
من دخت اولم زردی داشت زیر دستگاه گذاشتم خوب شد
دستگاه زیادخوب نیست سعی کن بستریشون کنن زودتر خوب میشن
دختر منم ۱۳ بود یک روز گذاشتم زیردستگاه اومد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.