۱۱ پاسخ

من ۱۷

11

۱۱بود یه شب گذاشتم رفت

۱۳ بود بیمارستان بستری کردم ۲۴ ساعت خیالم راحت تر بود خونه خیلی سخته

۱۸ونیم بود بیمارستاد دوروز بستری شد

از دخترم رو ۱۳ درجه بود یه شب گذاشتیم تودستگاه هم خودش اذیت شد هم ما بعد دوروز سفید شد باز دوباره زرد شد اصلا پشیمون شدم تودستگاه گذاشته بودم بعد یکم که گذشت مراعات کردم گرمی نخوردم عرق کاسنی خوردم بعد باز بردم دکتر آزمایش انجام دادیم اینا یه قرصی بهم داد معجزه بود شکر خدا قرص که دادم بهش خداروشکر خوب شد

دخترم ۴ روزگی ۱۵ بود گذاشتم

13/4 بود

پسر من ۱۷ بود بستری شد دختر جاریم ۱۱ بود توخونه دستگاه اورد

9 بود

دختر من ۱۷ بود

سوال های مرتبط