ی شب بیمارستان توی خونه ام ۴ ساعت ولی هیچ تاثیری نداشت روی جفت بچه هام .پس ترنجبین دادم و هر ۴۰ دقیقه بیدارش میکردم شیر میدادم و قطره بیلی ناستر رو دادم هر ۸ ساعت ۹ قطره دکتر گفت و از ۱۵ اومد روی ۹ فکر کنم و توی یک هفته کاملا شد ۲ و بالا هم نرفت
۱۶ بود سه روز دستگاه گذاشتیم شد ۱۰
دوباره چند روز بعد رفت بالا شد ۱۶ بیمارستان بستری شد شد ۸
حالا دوباره ۱۰
ختنه کن بزار زود خوب بشه کلا زردیش میره من تو پسراولم اینو تجربه کردم داخل چشماش زرد بود به محض اینکه ختنه کردم کلا ازبین رفت زردی
۱۸ بود ۳روز دستگاه بردم خونه بعد زردیش شد ۹ گفت خوبه ولی باز شد ۱۴ ازمایش گرفتن گفتن سالمه خداروشکر توی ازمایش زردیش ۹ بود گفتن نیازی نیست دستگاه ببریر خوب میشه خودش الحمدالله خوب شده
۱۸بود زیردستگاه گذاشتم چهارروز
من ۵ روز زردیش ۲۱ بود زرده زرد بود
۵ روز گذاشتیم ،زردیش ۱۱ونیم بود
ولی خو اصلا طبق روش خودش نشد که پیش بریم بچم نمیموند یعنی ۵ روزش یه اندازه ۳ روز اصولیوهستش
من دخترم روز اول زردی ۴ بود
روز ۵ ام و ک بردمش برای تیرویید
گفت خانوم حتماااا ببرش ازمایش عا زردییی داره
خودم میدونستم
برا همین با عرق کاسنی و ترنجبین و شیر خشت و شیر خودم رفعش کردم خداروشکر
چهار روزگی بود 15درصد سه روز موند
من سه شب و چهار روز
۲۸ساعت تو بیمارستان،،،و خونه هم ۸۰ ساعت
برای پسر من ۱۲بود دو روز گذاشتیم دستگاه شد۹
سه روزش بود با زردی 14 دو روز زیر دستگاه بود روز اول 9شد روز دوم 5ترخیص شد
سرویس شدم با بخیه ها رو صندلی بیمارستان بدون همراه و... وقتی بهش فک میکنم حالم بد میشه
من پسرم زردیش ۱۶بود ۲روز دستگاه گذاشتم شد ۸ ولی دکتر گفت زیاد شیر بهش بده منم شیر خشک هم دادم
من سه روز و دوشب سه روزه بود ۸و خوده ای بود زدیش
پدرم در اومد یعنی تازه سز شده بودم نابود همراه هم اجازه نمیدادن خیلی عذاب کشیدم ب زور سرمو امپول سرپا میشدم ک ب بچم برسم تو دستگاه هم نمیموند لج میگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.