مامانا همسن پسر من گیلاس بهشون میدین؟؟؟

۱۲ پاسخ

اره منم میدم

من می‌دونم نمیخوره چیکار کنم بخوره

دکتر گفت یه دونه بده چون دل‌درد میکنه بجه رو هضمش سنگینه بقیه میوه ها فصل و گفت بده

نه دکتر من گفت گیلاس و البالو اصلا ندم نمیدونم چرا

فقط در حد یکی دوتا،، زیاد خوردنش اصلا خوب نیس برای بچه

من همه چیز میدم

من میدم

بدون پوست در حد یکی دو تا

اره منم میدم خیلی دوست داره

منم میدم ولی پوستش درمیارم دوس داره

اره من کم بهش میدم

اره عزيزم خيلي دوست داره پسرم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb ۲ ماهگی