اره منم میدم
من میدونم نمیخوره چیکار کنم بخوره
دکتر گفت یه دونه بده چون دلدرد میکنه بجه رو هضمش سنگینه بقیه میوه ها فصل و گفت بده
نه دکتر من گفت گیلاس و البالو اصلا ندم نمیدونم چرا
فقط در حد یکی دوتا،، زیاد خوردنش اصلا خوب نیس برای بچه
من همه چیز میدم
من میدم
بدون پوست در حد یکی دو تا
اره منم میدم خیلی دوست داره
منم میدم ولی پوستش درمیارم دوس داره
اره من کم بهش میدم
اره عزيزم خيلي دوست داره پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.