ببین سعی کن اصلا گشنه نمونی و فقط پروتئین بخور،چون من خودم وقتی خیلی گشنه میشدم و یدفعه غذا میخوردم قندم می رفت بالا...
قند ناشتا و ۱ساعت و ۲ساعت بعد غذا
آزمایشش خیلی بهتر از گلوکز بود.
چون داری متفورمین میخوری جای نگرانی نیست قندت کنترل میشه ولی خودتم خیلی رعایت کن لامصب دیابت باعث فشار خون بالا میشه و زایمان زود رس میاره وهمینطور رو قلب بچه هم اثر میزاره
دکتر متخصص زنان و فوق تخصص فلوشیپ طب وجنین دوباره برام قند ناشتا و ۲ ساعته نوشته گفت نباید محلول گلوکز رو بخوری
همون گلوکز رودادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.