سلام خوبین حلیم و چطوری میذارید برا بچه هاتون؟

۲ پاسخ

من گندم پوست کنده با گوشت و یه کوچولو دنبه و پیاز میذارم زودپز بعد میکس میکنم و یه کوچولو نمک میزنم

بلغور گندم و دو سه ساعتی خیس میکنم
با گوشت مرغ یا گوسفندی یه دونه پیاز کوچولو میذارم همه رو باهم سه چهار ساعتی میپزه وقتی لعاب داد پیاز و بر میدارم کره میندازم میکس میکنم کش دار بشه

سوال های مرتبط

مامان اِلین💕 مامان اِلین💕 ۲ سالگی