کیا بیمه نوین دارن؟؟؟برا شما هم چیز خاصی نمیده برا سزارین؟؟؟🙁

۲ پاسخ

ماهم نوین هستیم توتعهداتش زده ۱۰ تومن چ طبیعی چ سزارین😕

بیمه تکمیلی نوین؟
چرا میده. من قراردادم برای پارسال بود ولی ۴۰ تومن داد

سوال های مرتبط

مامان 👶علی👶 مامان 👶علی👶 ۱۰ ماهگی