خانما شما از بچه داری لذت میبرین؟

۸ پاسخ

بی خوابیش سخته ولی در بقیه موارد بهشون نگاه می کنم و کلی ذوق می کنم

سخته خیلی مخصوصا بی خوابی
ولی وقتی به دست پای کوچولوش نگاه میکنم انرژی میگیرم

وقتی آرومه آره
موقعی ک مدام گربه می‌کنه نه

بعلللههههه خیلی خوبه حس مادر شدن

استرس داره همش نگرانی و اینکه خواب فاکتور بگیری من لذت میبرم🥹

اگر بی قرار نباشه. بلللله

اره
ولی سختی هاش زیاده اونم بچه شیر ی شیر🙃

آره ولی گاهی اوقات خسته میشم مثل الان🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان مسافر کوچولو مامان مسافر کوچولو ۸ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی