دخترا من ده روزه واکسنشو زدم دقبقا ده روزه تب شدید داره دو دفه دکتر میبرم هیچی به هیچی عادیه؟ کسی بوده بچش اینطوری باشه؟
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy
دوتایش به پاش زدن براش
برای پسرم امروز زدم یکی دست یکی پا زد
پسر منم امروز واکسن داشت استا دادم
الانم هنوز نخوابیده، انشالله براشون راحت باشه ❤️
عالیه که راه میره تا میتونه بزار بازی کنه حرکت کنه دردش کمتر میشه ولی اگه دردش یکم بعد شروع شد کاری بهش نداشته باش زورش نکن حرکت کنه
کمپرس سرد بزار امروز فردا گرم
هر ۴ ساعت استا بده حتما
۴ساعتی تب برش رو بده امروز هم کمپرس سرد بذار
سه چهارساعت بعد واکسن دردش شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.