دختر منم هیچی نمیخوره شیر که تو دهنش نمیکنه غذاهم به زور شتبد چند تا قاشق کوچیک...تازه الانم مریض شده اسهال گرفته وزن که نگرقته هیچ وزنم کم کرده
پسرمم اینجوریه امروز بردم پیش دکترش بهش زینگ داده
قبلا دادم بهش وای اصلا یادم نمیاد چطوری بود اشتهاش 🤦🏻♀️
هم بخاطر دندون هست بی اشتها شدن هم بخاطر گرما...من خودم گرما زده بشم اصلا هیچی نمیتونم بخورم
به خاطر دندونه احتمال زیاد
البته اگه رفلاکس نداره
ببین دکتر قطره اشتها میده؟
ی سوال بپرس
خواهر همه تاپیک ها همینه ما هممون این مشکلو داریم شاید دارن دندون درمیارن من ک پدردم در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.