من بهش گفتم هرکسی ازت هرچی میپرسه اززندگی بگو نمیدونم
دختر من کلا یاد ندادم ولی از اول بین این دو سوالیااا سکوت میکنه و جوابی نمیدع😂طرف ساکت میشه
واقعا افرین شعور این بچه از بزرگا بیشتره
خیلی بده منم خیلی بدم میاد
آفرین منم خییییییییییییییییییییییلی ازرادوین میپرسن ولی رادوین هیچ وقت فرق نذاشته وهمیشه گفته من همه رودوست دارم ونبایدآسیب بزنم به کسی
واقعا بهت آفرین میگم ، تربیت درست ادب و معرفت و از سالگی شروع کرده...
خوشبحالتون ک بچهاتون انقددرک دارن پسرمن ک انگار تازه یسالش شده
منم به دختر از اول یاد دادم هرکی رو بپرسن بگه دوتاشونو دختر منم یاد گرفته میگه دوتاشونو
آفرین به تربیت شما
عجب ادمای بیکار و سبک مغزی اطراف هممون هست
ماشالله بهش
ماشاءالله بهش گلم
عزیزم آفرین به این دختر عاقبت🥰
چون کمتر بچه ای تو این سن این شعور دارهذ
افرین به دختر نازمون😍
آفرین به دخترت . فامیل پدری همیشه میخوان فقط بچه خودشونو دوس داشته باشه
منم متاسفانه دارم و دخترم از اول خودش بلد بود میگفت همه شون رو دوست دارم
واقعا سوال زشته بچه رو واردار به انتخاب میکنن ، افرین به دختر قشنگمون 👏🏻🫶🏻
آفرین بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.