وزن دوقلو2500/2600خوبه

۸ پاسخ

خوبه .
کباب
حلیم
آبگوشت
مغزیجات
آجیل
میوه
بستنی
بخور الخصوص کباب

مال من یدونه س انقد نیست🥲💔

عالی

خوبه خداروشکر،، چند هفته انقد بود میشه بگی چه کارایی کردی

از من یدونه ۱۹۰۰خیلی نگرانشم

عالیه

دوهفته هم وقت هست تا اون موقع فک کنم راحت سه یا ۲۸۰۰ اینا بشن

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی