خانما 34هفته وزن نینیم 2600خوبه؟؟

۹ پاسخ

عالیه نگران نباش.من هفته۳۵ هستم۲۴۰۰بودوزن بچم لیدی میل دکترم بهم داد تاوزن بگیره بچه

من امروز ۳۳ هفته ام ، رفتم سونو ۲۱۰۰ بود
خوبه؟؟

عالی‌‌

ووووش ننه 😍😍 تپلی کوچووولو

آخی آره خیلی خوبه ایشالا که وزنش بیشتر بشه تا وقتی دنیا میاد که بچه ات تپل‌ مپل باشه

اره عالیه هزار ماشالله
بسلامتی بغلش کنی ان شاالله

خدا رو شکر بچه تپلیه انشاالله بسلامتی بغلش کنی 😍🤲🏻

آره تپله ماشالله

برا من ۲۳۰۰ بود اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 ۵ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۹ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری