عالیه نگران نباش.من هفته۳۵ هستم۲۴۰۰بودوزن بچم لیدی میل دکترم بهم داد تاوزن بگیره بچه
من امروز ۳۳ هفته ام ، رفتم سونو ۲۱۰۰ بود
خوبه؟؟
عالی
ووووش ننه 😍😍 تپلی کوچووولو
آخی آره خیلی خوبه ایشالا که وزنش بیشتر بشه تا وقتی دنیا میاد که بچه ات تپل مپل باشه
اره عالیه هزار ماشالله
بسلامتی بغلش کنی ان شاالله
خدا رو شکر بچه تپلیه انشاالله بسلامتی بغلش کنی 😍🤲🏻
آره تپله ماشالله
برا من ۲۳۰۰ بود اره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.