۵ پاسخ

بله عزیز درسته عدد ازمایش فری بتا mom سونو nt چندبود و الان چنسیت چی زده؟

فک کنم صد در صد باشه چی زده ؟

جنسیت ۱۰۰درصدیه منم سلفری دادم و رفتم آنومالی جنسیت یکی بود ❤️

جنسیتش کاملا درسته

بله عزیزم همه چیز اوکیه و جنسیت تو سلفری هم دقیق‌ترینه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری