بله عزیز درسته عدد ازمایش فری بتا mom سونو nt چندبود و الان چنسیت چی زده؟
فک کنم صد در صد باشه چی زده ؟
جنسیت ۱۰۰درصدیه منم سلفری دادم و رفتم آنومالی جنسیت یکی بود ❤️
جنسیتش کاملا درسته
بله عزیزم همه چیز اوکیه و جنسیت تو سلفری هم دقیقترینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.