بچها شیرخشک نان ای آر تلخه؟

۴ پاسخ

تروویتال ای ار بده خیلی خوبه

تلخ نیست ولی شیرینم نیست

نه تلخ نیس ولی شیرین هم نیس دختر من میخوره ببلاکم خوبه ولی دختر من نفخش زیاد میشد

ن خوبه فقط شیرین نیس

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان amirhosein مامان amirhosein ۱۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی