من کلمحدوده شکمم درد میکنه،دنمیدونممعدمه یا رودمه یا دنده هام، کلا همه درد میکنن، البته شدید نیست، احساس ناراحتی میکنم تو محدوده شکم
اگه زیاده و مداوم به دکترت زنگ بزن سوال کن از منشیش اگه نه خوب میشه احتمالا نفخ داری چون میوه های این فصل هم خیلی نفاخ هستن
اگه منظورت حالت گرفتگی هست طبیعیه
شاید مال نفخه
اره منم گاهی دارمش ولی گذراس میگیره و ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.