سلام . دخترم اسهاله چیکار کنم خوب بشه ؟

۴ پاسخ

نئو زینک هر ۱۲ ساعت ۲.۵ سی سی پدی لاکت ۵ قطره هر ۱۲ ساعت فاموتدین ۱ سی سی هر ۱۲ ساعت بده تا چند روز قطع میشه

سیب زمینی و هویچ آبپز
کته ماست
موز

کته باماست بده

ویروسه دختر من از دیشب تا الان اب شده ببرش دکتر

سوال های مرتبط