دیروز سزارین کردم دارم میمیرم از درد راه حلی دارین؟

۱۷ پاسخ

۲۴ ساعت تحمل کن فردا با شیاف قابل تحمل میشه منم روز اول با شیافم هیچی دردم کم نشد فقط داشتم زار مبزدم

قرص اناهیل وشیافت

خسته نباشید سزارین ها خب چرا طبیعی زایمان نکردید من ورزش پیاده روی داشتم رازیانه خوردم دمنوش در عرض یک ساعت نیم درد داشتم دخترم هانا خانم قلب قرارم قربونش برم بدنیا اومد روزی هزارررر بارررر خدا رو شکرررر میکنم ک دختر بدنیا اومده

شیاف فقط
هر ۸ ساعتی یدونه بزار
راه هن زیاد برو هرچی بیشتر بشینی دردت بیشتر میشخ

میگن اگه شکمو ببندین درد خیلی کم میشه البته شیاف هم خوبه

شیاف

هزینه‌سز

هزینش‌چقدرشد

فقط شیاف دیکلوفناک
آب رو آتیشه ۵ دقیقه ای ام اثر میکنه

و منی ک فکر میکردم نهایتا چند ساعت بعدش درد شدید دارم و بقیش قابل کنترله😂😂😂😂
باید بچه رو بالا بیارم فقط

پمپ درد و شیاف

کدوم بیمارستان سزارین شدین؟

شیاف دیکلوفناک

شیاف دیکلوفناک

منم ۳ روزه سزارین شدم دارم میمیرم

فقط چاره اش میگن شیاف و قرصه ایشالا به سلامت بگذرونی مامان جان

شیاف

سوال های مرتبط