۴ پاسخ

منم داشتم دکترم گفتش دوفامد 10بخور هر هشت ساعت یکی خوردم خداراشکر قطع شد حالا یکشنبه برم سونو انشالله همه چی خوب باشه

حتما به دکتر بگو احتمالا هماتوم داری اون داره دفع میشع

اگر کم یا قطع نشد بعد چند روز ب دکترت بگو دفعات شیاف رو بیشتر میکنه

مثل اول پریودی یا اخرش که لکه قهوه ای هست ، بهرحال قرمز و قهوه ای میگن خوب نیست ، شیاف بذار استراحت کن

سوال های مرتبط