۲ پاسخ

والا بد غذارو ۷رنگ پلو هم درست کنی نمیخوره خودتو اذیت نکن ولی حالا یه پیتزا خودت درست کن .پیراشکی درست کن میخوره ببین عزیز اصلا بهش نگو بیا بخور درست کن بزار جایی که راحت بتونه برداره خودش گشنش بشه میخوره خیالت راحت

پسر من هم بد غذاست .
ولی جدیدا کبابی تقریبا میخوره
البته بلدرچین ،مرغ ،کبک اگر کباب بشه و فقط خودم درست کنم میخوره
وگرنه فقط برنج سفید میخوره😮‍💨

سوال های مرتبط