مامانا برای رشد قدی تو این سن چی خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من این ماه شربت استئوکر دادم این تموم شه مبخام ویتامین دی بدم بعدشم امگا3
هرروزم پودر سنجد هرچی بخوره میریزم داخلش
یه سانت اصافه شده خداروشکر

شربت استئوکر بخر روزی 5 سی سی بده یه ماه بده ببین تغییر میکنه هرماه نده چون کلسیم داره زیادش برا کلیه خوب نیس

دکتر شربت داد ب پسرم

بادام درختی خیلی خوبه

قدش چنده منم درگیر قد دخترمم

پودر سنجد بریز تو لبنیات و پنکیک و کیک و کوکو و....
تو سوپ و آش هم اخر پخت موقع سرو بریز
هرسری یه قاشق چایخوری
ولی یبوست میاره
شیره انگور انجیر قیصی الو چیزای روان کننده درطول روز بده بهش

سوال های مرتبط