نینی منم از روز اول داشت ولی هست
یکم کمرنگ شده
انگاری رگه
اگه از اول بوده فک نکنم بره.نوه ی جاریم بدنیا اومد رو چونش قرمز بود الان چهارسالشه هنوز هست
برای پسر منم شبیه ستاره س از اولم داشت کمرنگ نشده
بچه منم چند روز پیش بالای پلکش قرمز شده بود دو روزه گم شد الانم صورتش هرجاش یکوچولو یکوچولو قرمز شده نمیدونم از چیه 😕
دختر منم همین جوریه تا الان که نرفته ولی دخترعموم میگه میره🤷🏻♀️
پسر منم داره از بدو تولدش بود
از اول اینجوری بود؟؟؟
بچه های منم داشتن ب مرور کمرنگ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.