حرکات نینیم خیلی کم شده چیکار کنم طبیعیه ؟؟؟

۶ پاسخ

برا من بعضی روزا همینجوریه شبا فعاله

چرا میگین نوشابه اخه انقدر ضرر داره .....

یه وقتایی خابه
شاید اخر شب فعال بشه 😁

طبیعیه عزیزم از هفته ۳۰به بعد باید درروز تا ۱۰تا بزنه

بستنی بخور خودش می‌رقصه برات😂

اره طبیعیه نوشابه بخور

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی