شیر محلی بهتره یا پاستوریزه؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

شیر پاستوریزه حقیقتا اصلا خاصیت نداره واقعا میگین بهتره از چی میگین؟از مواد افزودنی یا تموم خواصی که گرفته شده..یا موادی که میریزن داخلش؟...شیر محلی صددرصد بهتره ولی شیر محلی رو نباید همینطوری به بچه داد.باید یک سومش آب بریزین چون سنگینه و کاملا جوشیده بشه..

پاستوریزه

محلی من میگم

بنظر من محلی بهتره چون اصلا ب کارخونه ها اعتمادی نیست معلوم نیست چی بهشون اضاف میکنن

پاستوریزه

من یه مدته محلی میدم خوب میجوشونم ولی خب مسلما ‌شیر شرکتی افزودنی هم زیادداره ک تا شیش ماه تاریخ انقضا داره

من محلی دادم دخترم حساسیت نشون داد دیگه مجبوری پاستوریزه میدم

سوال های مرتبط