۱۱ پاسخ

عادیه عزیزم منم همین جوری شدم تو هفته تو تا اخر بارداری همین جوری شدم
اما بیمارستان گاو برام امپول ریه و سرم سولفات و این چیزا زد یک هفته منو بستری کردن به حاطر ماه درد 🫤 گاون

منم ازوقتی واردماه۸شدم اینجورم دیروزرفتم پیش دکترم گفت طبیعی عست تاوقتی که شدیدوغیرقابل تحمل نشه وقرص هیوسین بهم داد
شباف ودوفاستونم‌که ازاول استفاده میکنم

گفتن چون دردات زیاده بایدبستری شی بهم امپول سروم دادن تاصبح دردام کمترشد مرخصم کردن امپول بتازدن یکی دیگم زدن نمیدونم‌چی بود

منم اینجوری چندروزی بود خفیف دردمیکردول میکرد بستریم کردن

منم از پریشب اینجوریم میخوابم خوبم بلند میشم درد میگیره

منم خیلی وقته اینجوری ام

استراحت کن خوب میشی

اگه شدید شد یا مداوم شد برو دکتر یا بیمارستان چک شو

این چیزا عادی هست اگر شدید شد یا علامت د بگه ای داشتی حتما برو دکتر

منم چندروزه اینجوریم
میگن ماه درده ک از ۸ماه شروع میشه

منم اینجوریم نمیتونم پاشم

سوال های مرتبط