باید نوبتی بهش بدی یبار چپ یبار راست اگر چند بار از یکی بدی عادت میکنه به اون پسر منم اینطوری شده چپ و نمیگیره زود ول میکنه راست و خوب میگیره
یه وقت توی اون سمت بدنش درد داره
یا از بس نخورده شیر جمع شده و از پس فشار زیادش بر نمیاد
اگه از فشار باشه باید یکمشو بدوشی و بعد که از فشار یکم افتاد بهش بدی
اگه هم درد میکنه بعضی از این خانومای قدیمی بلدن با ماساژ و ورزش دادن درستش کنن
اگه کسیو ندارین هم خودتون با یه روغن خوب «من میگم روغن زیتون» ماساژش بدین و دست و پاهاشو یکم ورزشش بدین
ببین دختر منم همینجوری بود فقط فرقش این بود که سمت چپ رو نمیگرفت
همه کار کردم وقتی خوابالو بود بهش میدادم
و اینکه فهمیدم وقتی دراز کشیده باشم بهتر میگیره اونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.