۳ پاسخ

باید نوبتی بهش بدی یبار چپ یبار راست اگر چند بار از یکی بدی عادت می‌کنه به اون پسر منم اینطوری شده چپ و نمیگیره زود ول می‌کنه راست و خوب میگیره

یه وقت توی اون سمت بدنش درد داره
یا از بس نخورده شیر جمع شده و از پس فشار زیادش بر نمیاد
اگه از فشار باشه باید یکمشو بدوشی و بعد که از فشار یکم افتاد بهش بدی
اگه هم درد میکنه بعضی از این خانومای قدیمی بلدن با ماساژ و ورزش دادن درستش کنن
اگه کسیو ندارین هم خودتون با یه روغن خوب «من میگم روغن زیتون» ماساژش بدین و دست و پاهاشو یکم ورزشش بدین

ببین دختر منم همینجوری بود فقط فرقش این بود که سمت چپ رو نمی‌گرفت
همه کار کردم وقتی خوابالو بود بهش میدادم
و اینکه فهمیدم وقتی دراز کشیده باشم بهتر میگیره اونو

سوال های مرتبط