انتی تاریخ زایمان زده ۲ مهر ولی آنومالی زده ۵ مهر
کدوم درسته؟

۹ پاسخ

برای سزارین هم که 38 هفته کامل میشه بری زایمان کنی

هیچکدوم تاریخ زایمان تغریبی میزنن و بر اساس 40 هفته کامل میگن زایمان طبیعی از 38 هفته احتمال اومدن نی نی هر لحضه هست من سر پسرم 38 هفته کامل بودم دردم شروع شد و زایمان کردم برای تاریخ زایمان زده بود 25 اذر ولی 7 اذر زایمان کردم

دو سه روز عقب و جلو طبیعیه

هیچکدوم 😅 اگه سزارین باشی میشی اواخر شهریور

منم ۴ یا ۵ مهر
چند هفته ای دقیق؟

زایمان اگه سزارین باشه بر اساس ان تی ولی اگه طبیعی باشی دیگه از ۳۸ هفته به بعد هر لحظه ممکنه بیاد ، من دخترم ۲۵ شهریور باید به دنیا میومد ولی ۸ شهریور به دنیا اومد

اخرین پریودت زده چند

۲،۳روز فرقی نداره تازه تا موقع زایمان باز تغییر میکنه

تاریخ زایمان بر اساس انتی حساب میشه عزیزم

سوال های مرتبط