برای سزارین هم که 38 هفته کامل میشه بری زایمان کنی
هیچکدوم تاریخ زایمان تغریبی میزنن و بر اساس 40 هفته کامل میگن زایمان طبیعی از 38 هفته احتمال اومدن نی نی هر لحضه هست من سر پسرم 38 هفته کامل بودم دردم شروع شد و زایمان کردم برای تاریخ زایمان زده بود 25 اذر ولی 7 اذر زایمان کردم
دو سه روز عقب و جلو طبیعیه
هیچکدوم 😅 اگه سزارین باشی میشی اواخر شهریور
منم ۴ یا ۵ مهر
چند هفته ای دقیق؟
زایمان اگه سزارین باشه بر اساس ان تی ولی اگه طبیعی باشی دیگه از ۳۸ هفته به بعد هر لحظه ممکنه بیاد ، من دخترم ۲۵ شهریور باید به دنیا میومد ولی ۸ شهریور به دنیا اومد
اخرین پریودت زده چند
۲،۳روز فرقی نداره تازه تا موقع زایمان باز تغییر میکنه
تاریخ زایمان بر اساس انتی حساب میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.