۷ پاسخ

شما از اخرای برج ۳ آمادگی شو داشته باش عزیزم چون بعضی بچه زودترم به دنیا میان

انتی دقیقه

اگه سزارین باشی میفته خرداد ،اگه طبیعی باشه بستگی داره کی دردت بگیره

انتی عزیز

دقیق دقیق که مشخص نمیشه ولی برحسب انتی حساب میکنن

میگن انتی دقیق‌ترِ

تاریخ انتی دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری