پسررررر
من ک 12 هفتگی متوجه شدم جنسیت چیه سونو بهم گفت دختره
چرا اینقدر از شکم داشتن این خانوم تعجب میکنین😐
گاهی نفخ گاهی جفت باعث میشه ک شکم زودتر از سن بارداری رشد کنه
قرار نیست ک همه مث هم باشن
یطوری میگن 16 هفتههههه اینقدررر شکممم دارییییی
😐😐💔
ای جونممممم الهی به سلامتی بغلش کنی دوست خوبم
پسر عزیزم
شکمم خوبه ۲۲ هفته هستم
ماشالله عزیزم😍❤انشالله به سلامتی بغل بگیری من از اول گفتم پسره😂
پسر.
پسر آنتی چی احتمال داد
بنظرم پسره
ماشاالله من 20هفته شدم ندارم
بچه توپهلو
بچه ولی دختر
پسره خودت دوست داری چی باشه
من هنوز شکمم تخت تخته حتی خواهر شوهرمم بچش دیگه تو چهار ماه باز اونم هیچ شکمی نداره
16هفته ای اینقد شکم داری.؟؟؟. من 15 هفتمه درحالی ک بارداری دومم هست اصلاااااااا شکم ندارم هیچ حس نمیکنم بچه داخل رحممه چرااااا ؟؟سونو انتی هم دادم هیچ مشکلی نبود 🤕
پسر👼
انشالله که نی نیت سالم سالمه عزیزم 🌹بنظر من ب پسر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.