۹ پاسخ

من سرویکسم ۲۹ بوداول گفت ی هفته استفاده کن بعد بیا سونو رفتم سونو شده بود ۳۴ گفت تا ۲۶ هفته استفاده کن دیگه بعدش ن

من سرویکسم کوتاهه شبی یدونه گفته فعلا بذارم ولی هرموقع اوکی شد قطع میکنه ، فک کنم تا ۳۰ هفته اوکیه

من تا هفته 37 هم شیاف باید مصرف کنم هم امپول

من از 12هفته تا حالا استفاده میکنم آمپول پروژسترون هفته 1دونه

تا آخر تقریبا هفته ۳۵ فک کنم، من هنوز استفاده میکنم

منم از اول بارداریم استفاده میکنم برای طول سرویکس هم خوبه

من از اول بارداریم از 5هفته تا الان استفاده میکنم جفتم‌ پایینه اصلا شیاف خیلی خوبه جای بچه رو سفت می‌کنه

من یه مدت استفاده نکردم یهو به خونریزی افتادم دیگه میترسم فعلا لک بینی هم دارم باید استفاده کنم.راستی شما هر بسته ۲۰ تاییشو چند میخرید؟من خاستم دوباره بخرم دارخونه گفت تو سیستم میزنه فعلا دارید مجبور شدم آزاد بخرم یک تومن شد

من هنوزم مصرف میکنم ن چیزی نگف فقط چون سقط قبلی داشتم اینکه رحمو بیشتر اماده میکنه تاجنینو نگهداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌وسوم بارداری