۸ پاسخ

جسارتا چی دادی وزنش ماشالله خوب اومده جلو؟
دخترمن تو ۳ماه همش۴۰۰ اومده

قدش چقدره،؟قداز وزن مهمتره

روند وزن گیریش عالی بوده شکر خدا
اگه همینجور بهش برسی و همینجوری اضافه کنه نیاز ب دکتر نیست

تو دوماه خوب وزن گرفته چیا دادی؟
دختر من تو دوماه سیصد اضافه کرده کلا

پسرمنم قدش 86چون من وباباش بلندنیستیم وزنشم12

بچه‌ای منم همین بودن گفتن خوب چی می‌دونم خواهر

دختر منم قدش همینه با وزن ۱۰😂اگر آزمایش داده و مشکلی نداره ژنتیکشه دیگه ظریفه

فک میکنم یکم کمه من پسرم یکسال و نیم ۱۱۷۰۰ بود با قد ۸۶ دکترش گفت نرماله بازم یه دکتر ببری بد نیس

سوال های مرتبط