نان ای ار باید بدی مخصوص رفلاکس
من دکتر ببلاک ای آرگفت بده با قطره دایمتیکون روزی 5 قطره
آپتامیل سبک تررر
نان اصلا راضی نبودم
گیگوز هم واسه رفلاکس خوبه
منم اپتامیل میدم خیلی خوبه اما اپتامیل پپتی میدم
سلام عزیزم
دختر منم با نان ar دلش درد میگرفت
الان آپتامیل پپتی میدم
شکرخدا گوش شیطون کر بهتر بهش میسازه
من اپتامیل میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.