۸ پاسخ

اره ولی خیلی روح روانم بهم ریخته بعد از زایمان همش کابوس میبینم تو خواب خیلی میترسم طوری که نفسم بند میاد و تنها درد جسمی بعد زایمان بخیه اس

اره خداروشکر من از بیمارستان اومدم ی راست رفتم تو آشپزخونه کاچی درست کردم غذا درست کردم خونه رو مرتب کردم انگار ن انگار ک زاییدم 😬

اره خداروشکر درد بخیه هامم کم شده ولی خب یکم میترسم عفونت کنن و مراقبتش سخته وگزنه حال جسمیم ۹۰ درصد اوکیه

به جز درد بخیه یعنی موقع نشستن اذیتم موقع دستشویی کردن اذیتم آره راضیم سر پام جاییم درد نداره
ولی همون امونم و بریده بازم برگردم طبیعی ولی مثلا ماساژ پرینه اینا انجام میدم که کمتر بخیه بخورم

زایمان طبیعی حینش خیلی درد داره ولی بعدش بجز بخیه ها دردی نیس من خیلی بخیه خوردم یجوری شدم که مث سزارینی ها تا هفته هر ۴ ساعت شیاف میزدم بچمم زردی داشت بستری بود چند روز دهنم سرویس شد ولی خب در کل فکر نمیکنم اونقدر با سزارین فرقی بکنه بعدش برای بعضیا آسون تره تجربه ها متفاوته

نه از موقع زایمانم نه بعدش هیچ کدوم راضی نیستم حالمم اصلا بعد زایمانم دیگه خوب نشد کارم همش شده گریه
من خیلی خسته ام خیلی

آره خیلی

اره بعدش بدنم اصلا مشکل نداشت ولی روحم خسته بود

سوال های مرتبط