تنها چیزی که صدق میکنه به قول عامیانه کندن دله یعنی افتادن شکم یا پایین اومدنش از سر شکم
چه علائمی مثلا؟ببین من تو ۴۰ هفته زایمان کردم سزارین اورژانسی
علائمم به جز دردهای ماهم
مثل لگن درد و اینا دو روز آخر حالت تهوع و استفراغ داشتم
والا من الان بچه سوممه هیچ علائمی ندارم شنبه دارم میرم بستری شم برام دعا کنید
من از یک هفته قبل زایمانم اسهال شده بودم
زایمان مثه بارداری نیست علایم داشته باشه اونم ۱۰ روز زایمان یهوییه یعنی درد میاد سراغت ازکم به زیاد تبدیل میشه ومیگیره و ول میکنه
هیچیه هیچی😅
دهروزقبل کهعلائم نداری مگرهمین ماه درداشدیدبشه
هیچ
من دردم ی نمه شرو شد فرداش رفتم گف ی سانته
بستری شدم،با معاینه تحریکی به ۳،۴ سانت رسید،بعدش هم درد زایمان اومد سراغم و ۲ساعت درد داشتم بعدش زایمان کردم
من چون بچع اولم بود نمیدونستم درد زایمان چجوریه تا درد خبرم کرد زودی رفتم
ولی واس این دومی سعی میکنم دردامو توخونه تحمل کنم چون اونجا معاینه کردنی اذیت میشه ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.