۴ پاسخ

درد کمر ک میزد ب شکم، ی حالتی انگار ی باد توو دلم میچرخید اول نامنظم بود و چند ساعتی یبار میگرفت بعد شد ۱۰دقیقه و کم کم فاصله هاش کمتر شد ولی تایمش از اول منظم بود

لکه بینی
زیر شکمم می‌گرفت ول میکرد یهو
بعدشم کیسه آبم پاره دش

کیسم ترکید

درد ران
درد پریودی کمر و شکم که اوایل خفیفه
نشستن سخت میشه برات
البته من بعد معاینه تحریکی اینارو داشتم

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد