بره بشه یه سوپ خوشمزه برای نینیِ خونه🥹❤️❤️❤️

تصویر
۶ پاسخ

کسی هست بچه ش همسن بچه ی من خدای ناکرده سرماخورده باشه؟ میشه شربت سرماخوردگی بخورن؟

اون تیکه نارنجیه چیه؟؟

اون نارنجی چیه؟ بعد شما اصلا پیاز و سرخ نمیکنی با روغن تو سوپ درست کردن؟

منم امروز رف ک بره ولی سوخت😂😭

این نارنجی کدو ِ؟

نوش جونش عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان حسین و علی مامان حسین و علی ۱ سالگی
مامان جانای قشنگم 🧸 مامان جانای قشنگم 🧸 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی