۴ پاسخ

ولی اگه خیلی جیغ میشکه به خاطر کولبک من بردم دکتر گفت زیاد شده داروشو عوص کردم خوب شد

کم کم بعد یه هفته خوب میشه پسر منم همین جور بود

اووف نگو من ۷ روز دیونه شدم به خاطر واکسن

وای از این واکسن ۳ روز اسیرم
دختره منم همیشه ۹۰ سی سی می‌خورد الان ۶۰ تا میخوره بی حاله

سوال های مرتبط